ÉSZMEGÁLL: Több nő érdekes mellékhatást tapasztalt a Pfizer-oltás után - nagyobb lett a mellük (VIDEÓ)

Több nő is azt állítja, hogy megnőtt a mellük a Pfizer-oltás után - írja a 24.hu. Az interneten rengetegen jelezték a mellékhatást, a jelenséget Pfizer-mellnagyobbításnak hívják.

ÉSZMEGÁLL: Több nő érdekes mellékhatást tapasztalt a Pfizer-oltás után - nagyobb lett a mellük (VIDEÓ)
Fotó: TikTok

Elle Marshall TikTok-felhasználó kétmilliós nézettséget produkált azzal a videójával, amiről arról beszélt, hogy mindig is "A-s" volt a kosármérete, most azonban kettővel nagyobb lett a Pfizer-oltás után.

@ellemarshalll

i was confused what was happening xx #GetGrafting #foryoupage

 original sound - Chips999

A Twitteren is rengetegn ilyen poszt született.

Olyan, mintha a melleim nagyobbak lennének a Pfizer miatt, vagy csak hallucinálok?

– írta egy felhasználó.

Egy másik pedig azt közölte:

Személyes tapasztalatból megerősíthetem, hogy a Pfizer tényleg megnöveli a melleket.

Rengetegen jelezték a közösségi oldalakon, hogy beoltatják magukat, és nagyon várják már az "ingyenes mellnagyobbítást".

via24.hu